Warcino, dnia 19 marca 2012r.
Znak sprawy: ZSL.AG.2211-03/12
Wg rozdzielnika
ZAWIADOMIENIE
o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej
poniżej równowartości 133 000 EURO na dostawę i montaż sprzętu kuchennego do kuchni internatu ZSL w Warcinie
Zespół Szkół Leśnych w Warcinie jako Zamawiający w przedmiotowym przetargu działając w oparciu o dyspozycję art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.), zawiadamia o wyborze oferty nr 5 złożonej przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KLIMATEX Jacek Kujawa, ul. Sienkiewicza 17D, 78-100 Kołobrzeg, deklarującej najniższą cenę za realizacje zamówienia (60 639,00 zł brutto). Zamawiający zaprasza wybranego wykonawcę do podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia w dniu 27 marca 2012r.
Jednocześnie informuję, że w wymaganym terminie wpłynęło do zamawiającego 14 ofert na realizację w.w. zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczyła wartości zaplanowanych środków na ten cel. Spośród złożonych 14 ofert 3 oferty zostały wykluczone z postępowania, a 1 oferta odrzucona w toku ich weryfikacji.
Załączona tabela zawiera szczegółowe informacje dotyczące złożonych ofert.
Z poważaniem
Otrzymują:
1. Wszyscy wykonawcy wg tabeli
2. A/a.
|