Biuletyn Informacji PublicznejTECHNIKUM LEŚNE
w Warcinie im. prof. Stanisława Sokołowskiego
Biuletyn Informacji Publicznej
O szkole
Dane teleadresowe szkoły
Dyrekcja szkoły
Administracja szkoły
Status prawny
Organizacja
Organa szkoły
Struktura własnościowa i finansowanie
Rejestry - ewidencje - archiwa
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Lokalizacja
Inspektor Ochrony Danych
Kontakt
Polityka bezpieczeństwa
Klauzula informacyjna
Sprawozdanie finansowe
2018
2019
Koordynator dostępności
Dokumenty
Statut
Regulaminy, instrukcje
Procedury
COVID-19
Doradztwo zawodowe
Zarządzenia
Zamówienia publiczne
Archiwum
2019
2020
Kontrola Zarządcza
Archiwum
2020
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Oświadczenie
Wnioski

Znak sprawy TL.AG.2211-02/17

Warcino, dnia 7 września 2017r.

Technikum Leśne w Warcinie,
Warcino 1,
77-230  Kępice
TEL.(0-59) 857-66-01
jako Zamawiający

 OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej poniżej równowartości 5 225 000 EURO

realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

( Dz. U Nr 19, poz. 717 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” na :

 REMONT BUDYNKU WARSZTATOWO-GARAŻOWEGO.

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.tlwarcino.pl – link zamówienia publiczne lub do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pokoju kierownika gospodarczego.

  1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku warsztatowo-garażowego. Kod określony we Wspólnym Słowniku  Zamówień - CPV 45000000-7.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.

  3. Termin wykonania zamówienia: 15 grudnia 2017r.

  4. Wykonawcy,  którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić  warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy.

    Niespełnienie ww. warunków stanowi podstawę do odrzucenia oferty w trybie art. 24  ust. 4 ustawy.

  5. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w niniejszym przetargu.

  6. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:p. Andrzej Mielniczek – kierownik gospodarczy, tel. (059) 857 – 66 – 01 wew. 13.

  7. Kryterium oceny ofert jest CENA – 60%, TERMIN PŁATNOŚCI – 10%, OKRES GWARANCJI – 30%

  8. Miejsce i termin składania:  ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie szkoły  w terminie do dnia: 22 września 2017r. do godz. 10.00.

  9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali kominkowej w dniu : 22 września  2017r. o godz. 10.30.

  10. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
ogłoszene o przetargu.doc39,50 kB
SIWZ.doc235,50 kB
Przedmiar robót - Wiata garażowo - magazynowa.htm34,88 kB
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf325,87 kB
Autor dokumentu: G. Siedlecka
Udostępnił: (2017-09-07, godz. 15:09)
Modyfikacja: Kabulski (2018-03-05, godz. 21:12)
Odwiedzin: 2857

Dostęp do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostęp do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 996916